Рекомендуємо
Картинка Крем для рук Santal & Cardamom
Крем для рук Santal & Cardamom
Ціна:
450 ₴
Продавець:
Всі. Свої
Колір:
срібний
Картинка Подарунковий сертифікат на 1000 грн
Подарунковий сертифікат на 1000 грн
Ціна:
1 000 ₴
Продавець:
Всі. Свої
Колір:
One color
Картинка Футболка зелена
Футболка зелена
Ціна:
800 ₴
Продавець:
Всі. Свої
Колір:
зелений
Картинка Хустка-твіллі "Мій Київ"
Хустка-твіллі "Мій Київ"
Ціна:
480 ₴
Продавець:
Всі. Свої
Колір:
блакитний
Картинка Сукня максі рожева
Сукня максі рожева
Ціна:
2 160 ₴
Продавець:
Всі. Свої
Колір:
рожевий
Картинка сумка Слінг бег Фіорд міні блаиктна
сумка Слінг бег Фіорд міні блаиктна
Ціна:
1 700 ₴
Продавець:
Всі. Свої
Колір:
блакитний
Картинка Худі чорне
Худі чорне
Ціна:
1 795 ₴
Продавець:
Всі. Свої
Колір:
чорний
Рекомендовані бренди

Графік роботи: ПН-ПТ 10:00-19:00

Питання та відповіді

Покупки
Чи можу я зберегти обрані товари, щоб замовити їх пізніше?

Так, якщо ви зареєструвались на сайті, то можете зберігати цікаві вам товари в розділі «Обрані товари». Це дозволить замовити їх пізніше, не витрачаючи час на пошуки. Але не варто забувати, що товар може бути розпроданий, і тоді його вже не можна буде замовити.

 

Чи відрізняються ціни в інтернет-магазині Всі. Свої від цін в магазинах-партнерах мережі?

Ні, ціни на сайті та в нашому офлайн-магазині однакові. Винятком можуть бути спеціальні акції для зареєстрованих користувачів сайту.

Чи можу я приміряти товар?

Так, ви можете приміряти одяг та взуття у наших магазинах у Києві. Щоб переглянути наявність товару у одному з магазинів – оберіть на сторінці товару потрібний розмір та настиніть кнопку «Наявність у магазинах».

Переміщення можливе лише в магазин за адресою вул. Херщатик, 27. Для цього додайте товар у корзину та оберіть тип доставки «Самовивіз з магазину» і очікуйте на сповіщення про готовність вашого замовлення.

Що робити, якщо товар мені не підійшов?

Ви завжди можете обміняти, або повернути товар, що з будь-яких причин вам не підійшов, протягом 14 днів з моменту здійснення покупки, якщо збережено його товарний вигляд, упаковку, етикетку і товарну накладну. Якщо ви вирішили повернути товар, це можна зробити згідно з умовами Обміну та повернення.

Якщо ви робили покупку у одному з фізичних магазинів Всі. Свої - повернення можливе лише в тому магазині, де було придбано виріб.

Звертаємо увагу, що відповідно до законодавства України поверненню не підлягають: харчові продукти; лікарські засоби; засоби особистої гігієни (зубні щітки, щітки для волосся, пензлики для вій чи нігтів, помазки для гоління, щітки для особистої гігієни, манікюрні, педикюрні інструменти та інші подібні товари); косметична продукція та мийні засоби без захисної упаковки, яка перешкоджає вільному доступу до таких товарів; товари, нарізані або розкроєні під розмір, визначений споживачем.

Як часто на сайті з'являються нові товари?

Асортимент інтернет-магазину Всі. Свої щодня оновлюється товарами брендів-партнерів. Щоб не пропустити нові надходження, інформацію про знижки, акції та лімітовані колекції, підпишіться на нашу розсилку.

Чи можу я забрати замовлення самостійно в магазині?

Так, ви можете отримати замовлення у нашому магазині Всі. Свої за адресою місто Київ, вул. Хрещатик, 27. Для цього при оформленні замовлення оберіть тип доставки «Самовивіз з магазину» та сплатіть 100% вартості замовлення. Це є обов'язковою умовою для даної опції.

Коли ваше замовлення буде готове, вам прийде смс-повідомлення. Щоб отримати своє замовлення, назвіть касиру номер свого замовлення та мобільного телефону, який ви вказали на сайті.

Чи можу я повернути або обміняти товар, придбаний на сайті, в магазині Всі. Свої?

Так, ви можете залишити ваше замовлення разом з заявою на повернення в нашій точці видачі онлайн-замовлень на Хрещатику, 27. Кошти вам буде повернуто протягом 7-ми робочих банківських днів на картку, з якої робилась оплата, або ж на картку вказану у бланку. Також, просимо написати нам номер замовлення, причину повернення та дату, коли ви повернули товар на support@vsisvoi.ua , або на телеграм

Чи є у вас міжнародна доставка?

Так, ми здійснюємо міжнародну доставку за умови повної передплати, включаючи оплату вартості доставки згідно з тарифами перевізника. Відправлення виконується через службу Нова Пошта.

Як оформити замовлення?

  • Додайте товари до кошика.
  • У верхній частині сторінки натисніть кнопку «ДОСТАВКА ПО СВІТУ».
  • Заповніть усі необхідні поля.
  • Після обробки вашого замовлення та розрахунку вартості доставки ми надішлемо вам посилання для оплати на вказану електронну пошту.
  • Після підтвердження оплати ви отримаєте трек-номер для відстеження посилки.

Зверніть увагу! Вартість замовлення та доставки не включає витрати на розмитнення. Додаткові платежі залежать від митних правил країни отримувача.

Обмін та повернення
Чи можу я повернути товар, який мені не підійшов за розміром, кольором?

Так. Товар, що з будь-яких причин вам не підійшов, може буде повернений впродовж 14 днів з моменту покупки. Але за умови збереження його товарного вигляду, накладної, упаковки та етикеток.

Звертаємо увагу, що відповідно до законодавства України поверненню не підлягають: харчові продукти; лікарські засоби; засоби особистої гігієни (зубні щітки, щітки для волосся, пензлики для вій чи нігтів, помазки для гоління, щітки для особистої гігієни, манікюрні, педикюрні інструменти та інші подібні товари); косметична продукція та мийні засоби без захисної упаковки, яка перешкоджає вільному доступу до таких товарів; товари, нарізані або розкроєні під розмір, визначений споживачем.

Хто сплачує пересилку товару при поверненні?

Доставка сплачується покупцем. Вартість доставки розраховується за тарифами перевізника і залежить від фактичної ваги та оціночної вартості товару.

Які документи необхідні для здійснення повернення товару?

Для того, щоб повернути товар, вам необхідно надати заповнену заяву на повернення товару (бланк ви отримуєте разом з замовленням) і товарну накладну.

Коли я можу повернути товар?

Згідно з законодавством України, ви можете повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки.

Коли я отримаю назад свої гроші за повернений товар?

Залежно від способу, яким ви оплатили замовлення, можете отримати кошти:

  • при оплаті готівкою з доставкою сервісом «Нова Пошта», ви отримаєте кошти за допомогою переказу на обрану вами карту будь-якого банку, оформлену на ваше ім'я, протягом 7 робочих днів з моменту отримання нами товару;
  • при оплаті банківською картою на сайті, ви отримаєте кошти на карту, з якої була переведена оплата, протягом 7 робочих днів з моменту отримання нами товару.