Питання та відповіді
Так, якщо ви зареєструвались на сайті, то можете зберігати цікаві вам товари в розділі «Обрані товари». Це дозволить замовити їх пізніше, не витрачаючи час на пошуки. Але не варто забувати, що товар може бути розпроданий, і тоді його вже не можна буде замовити.
Ні, ціни на сайті та в нашому офлайн-магазині однакові. Винятком можуть бути спеціальні акції для зареєстрованих користувачів сайту.
Так, ви можете приміряти одяг та взуття у наших магазинах у Києві. Щоб переглянути наявність товару у одному з магазинів – оберіть на сторінці товару потрібний розмір та настиніть кнопку «Наявність у магазинах».
Переміщення можливе лише в магазин за адресою вул. Херщатик, 27. Для цього додайте товар у корзину та оберіть тип доставки «Самовивіз з магазину» і очікуйте на сповіщення про готовність вашого замовлення.
Ви завжди можете обміняти, або повернути товар, що з будь-яких причин вам не підійшов, протягом 14 днів з моменту здійснення покупки, якщо збережено його товарний вигляд, упаковку, етикетку і товарну накладну. Якщо ви вирішили повернути товар, це можна зробити згідно з умовами Обміну та повернення.
Якщо ви робили покупку у одному з фізичних магазинів Всі. Свої - повернення можливе лише в тому магазині, де було придбано виріб.
Звертаємо увагу, що відповідно до законодавства України поверненню не підлягають: харчові продукти; лікарські засоби; засоби особистої гігієни (зубні щітки, щітки для волосся, пензлики для вій чи нігтів, помазки для гоління, щітки для особистої гігієни, манікюрні, педикюрні інструменти та інші подібні товари); косметична продукція та мийні засоби без захисної упаковки, яка перешкоджає вільному доступу до таких товарів; товари, нарізані або розкроєні під розмір, визначений споживачем.
Асортимент інтернет-магазину Всі. Свої щодня оновлюється товарами брендів-партнерів. Щоб не пропустити нові надходження, інформацію про знижки, акції та лімітовані колекції, підпишіться на нашу розсилку.
Так, ви можете отримати замовлення у нашому магазині Всі. Свої за адресою місто Київ, вул. Хрещатик, 27. Для цього при оформленні замовлення оберіть тип доставки «Самовивіз з магазину» та сплатіть 100% вартості замовлення. Це є обов'язковою умовою для даної опції.
Коли ваше замовлення буде готове, вам прийде смс-повідомлення. Щоб отримати своє замовлення, назвіть касиру номер свого замовлення та мобільного телефону, який ви вказали на сайті.
Так, ви можете залишити ваше замовлення разом з заявою на повернення в нашій точці видачі онлайн-замовлень на Хрещатику, 27. Кошти вам буде повернуто протягом 7-ми робочих банківських днів на картку, з якої робилась оплата, або ж на картку вказану у бланку. Також, просимо написати нам номер замовлення, причину повернення та дату, коли ви повернули товар на support@vsisvoi.ua , або на телеграм
Так, ми здійснюємо міжнародну доставку за умови повної передплати, включаючи оплату вартості доставки згідно з тарифами перевізника. Відправлення виконується через службу Нова Пошта.
Як оформити замовлення?
- Додайте товари до кошика.
- У верхній частині сторінки натисніть кнопку «ДОСТАВКА ПО СВІТУ».
- Заповніть усі необхідні поля.
- Після обробки вашого замовлення та розрахунку вартості доставки ми надішлемо вам посилання для оплати на вказану електронну пошту.
- Після підтвердження оплати ви отримаєте трек-номер для відстеження посилки.
Зверніть увагу! Вартість замовлення та доставки не включає витрати на розмитнення. Додаткові платежі залежать від митних правил країни отримувача.
Так. Товар, що з будь-яких причин вам не підійшов, може буде повернений впродовж 14 днів з моменту покупки. Але за умови збереження його товарного вигляду, накладної, упаковки та етикеток.
Звертаємо увагу, що відповідно до законодавства України поверненню не підлягають: харчові продукти; лікарські засоби; засоби особистої гігієни (зубні щітки, щітки для волосся, пензлики для вій чи нігтів, помазки для гоління, щітки для особистої гігієни, манікюрні, педикюрні інструменти та інші подібні товари); косметична продукція та мийні засоби без захисної упаковки, яка перешкоджає вільному доступу до таких товарів; товари, нарізані або розкроєні під розмір, визначений споживачем.
Доставка сплачується покупцем. Вартість доставки розраховується за тарифами перевізника і залежить від фактичної ваги та оціночної вартості товару.
Для того, щоб повернути товар, вам необхідно надати заповнену заяву на повернення товару (бланк ви отримуєте разом з замовленням) і товарну накладну.
Згідно з законодавством України, ви можете повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки.
Залежно від способу, яким ви оплатили замовлення, можете отримати кошти:
- при оплаті готівкою з доставкою сервісом «Нова Пошта», ви отримаєте кошти за допомогою переказу на обрану вами карту будь-якого банку, оформлену на ваше ім'я, протягом 7 робочих днів з моменту отримання нами товару;
- при оплаті банківською картою на сайті, ви отримаєте кошти на карту, з якої була переведена оплата, протягом 7 робочих днів з моменту отримання нами товару.