Меню

Питання та відповіді

Покупки
  • Чи можу я зберегти обрані товари, щоб замовити їх пізніше?
    Так, якщо ви зареєструвались на сайті, то можете зберігати цікаві товари в розділі «Обрані товари». Це дозволить замовити їх пізніше, не витрачаючи час на пошуки. Але не варто забувати, що товар може бути розпроданий, і тоді його вже не можна буде замовити.
  • Чи відрізняються ціни в інтернет-магазині Всі. Свої від цін в магазинах-партнерах мережі?
    Ні, ціни на сайті та в нашому офлайн-магазині однакові. Винятком можуть бути спеціальні акції для зареєстрованих користувачів сайту.
  • Чи можу я приміряти товар?
    Так, ви можете приміряти одяг та взуття у нашому магазині за адресою м. Київ, вул. Хрещатик, 27 або замовивши доставку кур’єром.
  • Що робити, якщо товар мені не підійшов?
    Ви завжди можете обміняти товар, що з будь-яких причин вам не підійшов, протягом 14 днів з моменту здійснення покупки, якщо збережено його товарний вигляд, упаковку, етикетку і товарну накладну. Якщо ви вирішили повернути товар, це можна зробити згідно з умовами Повернення та обміну.

    Звертаємо увагу, що відповідно до законодавства України поверненню не підлягають: корсетні товари, парфюмерно-косметичні вироби, пір'яно-пухові вироби, дитячі м'які та гумові іграшки, зубні щітки, гребінці, рукавички, ювелірні вироби з дорогоцінних металів та бурштину, білизна, панчішно-шкарпеткові вироби та товари в аерозольній упаковці.

  • Як часто на сайті з'являються нові товари?
    Асортимент інтернет-магазину Всі. Свої щодня оновлюється товарами брендів-партнерів. Щоб не проґавити нові надходження, інформацію про знижки, акції та лімітовані колекції, підпишіться на нашу розсилку.
  • Чи можу я зарезервувати товар в магазині?
    Так, обравши тип доставки «Самовивіз з магазину». Товар буде зарезервований на 24 години та чекатиме на касі 2 поверху магазину за адресою м. Київ, вул. Хрещатик, 27. Щоб його отримати, необхідно назвати номер свого замовлення та мобільного телефону, який ви вказали на сайті.
  • Чи можу я забрати замовлення самостійно в магазині?
    Так, ви можете отримати замовлення у нашому магазині Всі. Свої за адресою місто Київ, вул. Хрещатик, 27. Для цього, при оформленні замовлення, оберіть тип доставки «Самовивіз з магазину».
  • Чи можу я повернути або обміняти товар, придбаний на сайті, в магазині Всі. Свої?
    Так, але за попередньої домовленості. Для цього зателефонуйте консультанту за телефоном 044 363 23 23 або напишіть номер замовлення, причину повернення та дату, коли ви хочете повернути товар, на support@vsisvoi.ua.
ОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ
  • Чи можу я повернути товар, який мені не підійшов за розміром, кольором?
    Так. Товар, що з будь-яких причин вам не підійшов, може буде повернений впродовж 14 днів з моменту покупки. Але за умови збереження його товарного вигляду, накладної, упаковки та етикеток.

    Звертаємо увагу, що відповідно до законодавства України поверненню не підлягають: корсетні товари, парфюмерно-косметичні вироби, пір'яно-пухові вироби, дитячі м'які та гумові іграшки, зубні щітки, гребінці, рукавички, ювелірні вироби з дорогоцінних металів та бурштину, білизна, панчішно-шкарпеткові вироби та товари в аерозольній упаковці.

  • Хто сплачує пересилку товару при поверненні?
    Транспортні витрати під час повернення товару ми беремо на себе. Незалежно від способу повернення товару, вам не потрібно нічого оплачувати.
  • Які документи необхідні для здійснення повернення товару?
    Для того, щоб повернути товар, вам необхідно надати заповнену заяву на повернення товару (бланк ви отримуєте разом з замовленням) і товарну накладну.
  • Коли я можу повернути товар?
    Згідно з законодавством України, ви можете повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки.
  • Коли я отримаю назад свої гроші за повернений товар?
    Залежно від способу, яким ви оплатили замовлення, можете отримати кошти:
    • при оплаті готівкою у Києві, ви можете отримати кошти в нашому магазині, попередньо оформивши заявку за телефоном 044 363 23 23 чи надіславши листа support@vsisvoi.ua;
    • при оплаті готівкою з доставкою сервісом «Нова Пошта», ви отримаєте кошти за допомогою переказу на обрану вами карту будь-якого банку, оформлену на ваше ім'я, протягом 7 робочих днів з моменту отримання нами товару;
    • при оплаті банківською картою на сайті, ви отримаєте кошти на карту, з якої була переведена оплата, протягом 7 робочих днів з моменту отримання нами товару.

Маєте питання чи пропозиції?
Напишіть нам

Дякуємо за ваш запит Незабаром ми відповімо на вказаний email
Всі. Свої в Instagram